Kas yra „Facebook“ reklama?
„Facebook“ reklama (angl. Facebook Ads) yra vienas iš būdų atkreipti vartotojų dėmesį, didinti įmonės žinomumą ir pritraukti naujų klientų.
Šio tipo reklamos pagalba galite pasiekti tūkstančių vartotojų auditoriją kasdien. Reklamavimasis „Facebook“ unikalus tuo, jog šiame socialiniame tinkle galima pasirinkti, kokiai auditorijai norėsite parodyti savo turinį arba sukurti atskirą turinį skirtingoms auditorijoms.
Skirtinga reklama – skirtingiems tikslams
„Facebook“ reklamos pranašumas - gausybė auditorijos pasirinkimo parametrų: pagal vietovę, amžių, lytį, pomėgius, elgesio modelius ir t.t. Facebook skelbimų tvarkyklė (angl. Facebook Ads Manager) leidžia kurti skirtingas auditorijas ir joms rodyti skelbimus įvairiais režimais, priklausomai nuo Jūsų rinkodaros tikslų. Informacijos dalinimasis su itin preciziškai parinkta auditorija gali padėti pasiekti geriausių pardavimo rezultatų.
Tikslios auditorijos nustatymas
„Facebook“ platforma leidžia nustatyti Jūsų puslapio lankytojų amžių, lytį, vietovę, o informacija, kurią jie teikia ir ko jie nuolat ieško bei kiti kasdieniniai jų įpročiai – jų interesus profesiniame ir laisvalaikio lygmenyse. „Facebook“ skelbimų auditorijos pasirinkimas yra grindžiamas visa šia kompleksine informacija. Būtent tikslios auditorijos apibrėžimas yra sėkmingų ir efektyvių „Facebook“ reklamos kampanijų pagrindas. Šie tikslinės auditorijos parametrai užtikrina, kad reikiama žinutė pasieks tinkamą klientą.
Reklamos biudžeto ir jo termino pasirinkimas pagal verslo poreikius
„Facebook“ reklama yra labai lanksti – patys pasirenkate biudžetą, kurį norite investuoti į reklamą. Nustatytos biudžeto ribos – dienos ar tam tikro laikotarpio – neleis išleisti daugiau, nei planavote. Šiuos terminus galite koreguoti bet kada.